piątek, 28 września 2012

I wszystko nagle się rozjaśniło!

O MÓJ BOŻE NIE MAMY PROMOTORA DLA WRC!
Trochę później
Ok Panie Red Bull zastanowimy się ale najprawdopodobniej być może, nie wiemy sami!
Jeszcze przed chwilą
Jasne, yhym Panie Eurosport puścimy plotkę że może jednak pan się zajmie tą robotą...
A dziś wiemy już wszystko.
Po paryskim posiedzeniu FIA znamy promotora jest nim Red Bull Media House oraz The Sportsman Media Grup. A już miałem nadzieje oglądania na Eurosporcie transmisji z IRC oraz WRC. Pomyślcie tylko - siadasz sobie w niedziele i oglądasz najsampierw F1, później twierdzisz że może obejrzeć IRC a zaraz po niej następuje relacja z WRC ! No po prostu raj dla rajdoholików ! Już bym widział moją mamę cieszącą się faktem że jej syn spędzenia całą rodzinną niedzielę przed telewizorem oglądając wyścigi i rajdy. Ostatnio już przy Grand Prix Singapuru byłem nazywany w domu "bardzo dziwnym człowiekiem" ( ubrane w ostrzejsze słowo :p ) ponieważ wykazywałem się podzielnością uwagi oglądając transmisję i sprawdzając co chwilę wyniki GSMP Załuż. Achh to takie słodkie ze strony rodziców ... No ale wracając do tematu, oczywiście poznaliśmy kalendarz imprez dla WRC, F1, Pucharu Świata w rajdach terenowych oraz niepewne terminy dla Endurance i WTCC. Jednakowoż zaszły pewne zmiany: kasacja SWRC, PWRC i FIA WRC Academy... Spokojnie spokojnie już wszystko tłumaczę. WRC2 zastąpi SWRC bez zmian oprócz oddzielnego pucharu dla grupy N. WRC3 za PWRC czyli mistrzostwa jedynie dla przednio-napędówek. A  FIA WRC Academy zmieniło nazwę. No ale nie wszystko złoto co się świeci. Można już oficjalnie pożegnać IRC, stwierdzono że nie ma sensu prowadzenia tej imprezy skoro jest ERC! Bądź tu człowieku zdrowy.

Mam nadzieje że nic nie pokręciłem bo te zmiany są dosyć ekstremalne! Dzięki za poświęcony czas i oczekujcie niedzieli ... nowość się tu pojawi ! Do zobaczenia !

     

























Ś.P Intercontinental Rally Challenge... Było miło ale grube ryby stwierdziły co innego ;( 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz