wtorek, 2 października 2012

Media... Cóż za tragedia!

Dlaczego tak się stało? Co się musiało wydarzyć w przeciągu 10 lat że tak drastycznie spadło zainteresowanie rajdami samochodowymi? Gdzie podziały się te czasy gdzie każdy reprezentant rasy ludzkiej spytany na ulicy, czy w środku nocy znał odpowiedź na pytanie : kto to jest Herba czy jakim samochodem ścigał się Hołowczyc w 1996 roku w rajdzie Polski? Gdzie podziały się tę 60 minutowe relację na TVP ? Tyle pytań tak mało odpowiedzi.

Mój mały, wolno myślący rozumek nie potrafi poradzić sobie z aktualnym stanem rzeczy! Chciałem zobaczyć na żywo akcje jakie działy się na Polskim, więc pomyślałem że starym dobrym zwyczajem oglądnę wszystko na TV. Po zobaczeniu co wyemitował Polsat czy TVN zwątpiłem i postanowiłem pójść w kąt i wypłakać pluszowemu misiowi swoje żale. Wielki TVN ( dla niektórych satanistyczna telewizja ) i jego "profesjonalny" program Sport - przed rajdem WIELKA NICOŚĆ jakby nic się nie działo w polskim, rajdowym świecie. 1. dzień rajdu powtórka z rozrywki. Ostatni dzień i zakończenie rajdu - JEST W KOŃCU , słyszę : "zakończył się Rajd Polski (...) " ale coś mi nie przygrało jak należy ponieważ zaczęli od razu mówi o Byśkiniewiczu który ma na swoim samochodzie TVN TURBO. Relacja nie trwała dłużej niż 30 sek. nic nie powiedziano o zwycięzcy rajdu, o reszcie zawodników - jakby występował tylko Łukasz Byśkiniewicz! Tragiczne "przygotowanie" materiałów na tą relacje ze strony TVN-u jakby nie wiedzieli na czym polega ten piękny sport... No właśnie panno MOŁEK! Jestem w stanie uwierzyć w brak kompetencji redakcji tej telewizji po przeprowadzonym wywiadzie w porannym programie Dzień Dobry TVN na temat szkolenia młodego talentu rajdów terenowych, Martina Kaczmarskiego, przez Krzysztofa Hołowczyca. Mówię tu o sytuacji gdzie Hołek opowiada o swoim ostatnim występie w terenowych, a tu nagle pada jakże inteligentne i świadczące o przygotowaniu do rozmowy pytanie ze strony pani redaktor :  " A co to jest Baja Poland? "... A więc pani Magdo : Baja Poland to nowa firma ulokowana w Inowrocławiu która produkuje maszyny farmaceutyczne i eksportuje je do Ugandy... A czemu Ksysio o tym wspomniał ? hmm ... NIE MAM POJĘCIA! Wstyd panowie i niektóre panie ! Konkurencyjna dla szatańskiej telewizji Polsat wypadł ciut lepiej ale jednak nie otrzymuje oceny wyższej niż KATASTROFA ! Różnica była tylko taka że dodano relacje przed rajdem i była trochę dłuższa. A wywiady ? Poprawka jeden jedyny wywiad z Szymonem Rutą który również , o dziwo, ma na swojej rajdówce POLSAT (cóż za zbieg okoliczności prawda? ). Polsat wykreował Szymona jako reprezentanta wszystkich startujących w tym rajdzie, jakby podczas ścigania Lappiego poucinali sobie języki własnymi zębami i nie mogli odpowiadać na pytania dziennikarzy ! Według mnie tragiczna przegrana polskich mediów w rozpowszechnianiu tego sportu... Podejrzewam że gdybym dziś  przeszedł się po Wieliczce i zapytał kto to jest Michał Sołowow otrzymał bym odpowiedź niepoprawną ... Wielka szkoda że wszystko tak się pozmieniało !

Chciałem na koniec tych żalów pogratulować zdanego prawka. Brawo Michał!

Wojciech Chuchała - według mnie cichy bohater RSMP, ale to innym razem.

1 komentarz:

  1. A dziękuję, dziękuję :) Teraz najgorszy okres, jak mogę, ale nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń